HTML

90napos

szokásos fogyókurás elhatározások :) most aztán tényleg nagyon lefogyok meg blabla... lássuk mi lesz belőle

Friss topikok

  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:56) 17. 18. nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) másodszori nekifutás 1.
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) új év, új fogadalom, új lap, első nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:54) utálom a szénhidrát napot
  • hejha: Azé elég lazán veszed ezeket a napokat... Hm, sok kis bűnözésből, lesz a nagy bűnözés... (2008.02.10. 16:35) elba.....ott gyümölcsnap 2.

Linkblog

2008.01.08. 20:39 daliamesa

keményitő

az előző naphoz még annyit hogy este (hét körül) ettem egy vaniliás danon duettet bár lehet ezt nem igazán kellett volna, meg éjjel egy megettem egy szelet "sovány" rántott husit, mert ma vizsgáztam éjszakáztam és mart a gyomromat a sok tea meg energia ital

ma keményitő nap volt

reggeli: két mandarin

ebéd: egy koncerv cukorborsó (zöldborsó)

vacsi: konzerv vörösbab mexicoi mártásban

meg megleptem magam egy müzli szelettel mert jól sikerült a vizsgám és ugy gondoltam hogy ezt megérdemlem :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://90nap.blog.hu/api/trackback/id/tr61289986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása