HTML

90napos

szokásos fogyókurás elhatározások :) most aztán tényleg nagyon lefogyok meg blabla... lássuk mi lesz belőle

Friss topikok

  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:56) 17. 18. nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) másodszori nekifutás 1.
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) új év, új fogadalom, új lap, első nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:54) utálom a szénhidrát napot
  • hejha: Azé elég lazán veszed ezeket a napokat... Hm, sok kis bűnözésből, lesz a nagy bűnözés... (2008.02.10. 16:35) elba.....ott gyümölcsnap 2.

Linkblog

2007.10.08. 15:50 daliamesa

jajj majd kiszámolom hogy hányadik nap :)

nagyon megcsusztam, ennek egyik oka ez a nyamvadt költözés, a másik meg hogy egész hétvégén pesten voltam a páromnál... nála meg még nincs net :( sajnos pontos étrendet már nem igazán tudok irni...

vagy.... szoval volt a péntek amikor is szénhidrát nap volt, akkor almát reggeliztem (kb három harapás, az esti ivászat miatt... pedig nem voltam se részeg se másnapos semmi, csak hülye volt a gyomrom) aztán ebéd egy pizzás csiga, a vacsi meg elég későn sikerült, mert hogy aznap utaztam és bla bla (hülye kifogások) szoval a vacsi török joghurtos tészta meg egy kis sült zöldség csipegetése párom tányérából

aztán szombat gyümi nap, ahol olyan szintű volt a vétkezés hogy megettem egy zöldséggel tölttött padlizsánt... nem tudom ez mekkora véteknek számitott de nagyon finom volt :)

tegnap vasárnap... husi nap volt, :) otthon én csináltam gyrost :) jó sok zöldség finom pulyka husival, aztán vacsira ettem körözötett meg padlizsán krémes kenyeret :S (jah meg belebele nyaltam a mogyorokrémbe... :((( )

ma meg keményitő nap van... amit egyszerűen nem tudtam betartani...  :( ez miatt most tök rossz..... szoval ma ettem egy perecet, meg egy pizzát jajj de fincsi volt... és szerintem ennyi volt a mai kajálás....

holnaptól vizsont rendesen betartom megint.... :) és akkor addigra majd kiszámolom hogy hányadik napnál is tartok :)

egyébként az egyik barátnőm baromi sokat fogyott ezzel a módszerrel , de természetesen ő is csalt jó párszor :) (egyébként ő ilyen 15-20kilót adott le kb)

na ennyit mára... :S

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://90nap.blog.hu/api/trackback/id/tr64190216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása