HTML

90napos

szokásos fogyókurás elhatározások :) most aztán tényleg nagyon lefogyok meg blabla... lássuk mi lesz belőle

Friss topikok

  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:56) 17. 18. nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) másodszori nekifutás 1.
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) új év, új fogadalom, új lap, első nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:54) utálom a szénhidrát napot
  • hejha: Azé elég lazán veszed ezeket a napokat... Hm, sok kis bűnözésből, lesz a nagy bűnözés... (2008.02.10. 16:35) elba.....ott gyümölcsnap 2.

Linkblog

2008.01.14. 21:53 daliamesa

elba.....ott gyümölcsnap 2.

igen ma gyümi nap volt, és igen ma is körülbelül fél háromig tartott a csoda :(

akkor ettem egy kis párolt zöldséget, meg a gyümölcs egy egész banánt, aztán ez igy szép és jó volt , aztán végre össszeszedtem magam és elmentem fitnessezni, (azt hiszem holnap meg se fogok tudni moccanni olyan izomlázam lesz :) ), aztán mire hazaértem baromira megéheztem , és sajnos ettem is egy szendvicset :( 21-kor :(

de most azzal vigasztalom magam, hogy már holnapra is feliratkoztam spiningelni, meg veszek is bérletet :), meg azzal hogy ma megint éjszakázás lesz, holnap két vizsgám lesz :S

szoval ezek a mentségeim.... :( meg a nulla akarat erő :(

nem baj majd beleszokom :) remélem :)

holnap husi nap, :) azt szeretem nagyon :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://90nap.blog.hu/api/trackback/id/tr42297633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hejha 2008.02.10. 16:35:43

Azé elég lazán veszed ezeket a napokat...
Hm, sok kis bűnözésből, lesz a nagy bűnözés...
süti beállítások módosítása