HTML

90napos

szokásos fogyókurás elhatározások :) most aztán tényleg nagyon lefogyok meg blabla... lássuk mi lesz belőle

Friss topikok

  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:56) 17. 18. nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) másodszori nekifutás 1.
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) új év, új fogadalom, új lap, első nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:54) utálom a szénhidrát napot
  • hejha: Azé elég lazán veszed ezeket a napokat... Hm, sok kis bűnözésből, lesz a nagy bűnözés... (2008.02.10. 16:35) elba.....ott gyümölcsnap 2.

Linkblog

2007.09.21. 20:40 daliamesa

4. és 5. nap :)

na...

szoval tegnap volt a negyedik nap...

gyümölcs nap... jól is indult volna ha lett volna időm gyümölcsöt venni kicsit többet... :S

igy tehát a tegnapi összfogyasztásom az két körte meg egy nektarin volt... de volt itthon savanyu káposzta és azt ugy gondoltam még belefér :) hihihi.. nem tudom ez mekkora véteknek számit, este utolsó szeminárium után hirtelen szakestet csináltunk és sajnos a borozásnak én se tudtam ellenállni... a borozásból hazatérve (hm... 23körül) sajnos még kellett ennem egy kis levest... semmi házikoszt csak zacskos azis tészta nélkül sztem ez nem para :) majd a legközelebbi gyüminapot jobban betartom :)

 

ma van az 5. nap fehérje nap...

le se merem irni mi mindent ettem :( de arra ugyeltem hogy csak fehérje legyen :P

20dkg csirkemell sonka meg egy tömlős sajt...., ez volt a reggeli-ebéd, mert gyümölcsöt venni nem volt időm megint :( aztán a vacsi uzsi meg grill csirkecomb volt ami összesen 17dkg volt ennek a fele volt kb a csont :) jah meg egy turo rudi meg egy vaniliás turókrém... jah meg vagy már megittam fél liter tejet... de a másik felét is megiszom ma még

holnap keményitő nap lesz.. azt majd rendesen betartom főleg hogy semmi dolgom nem lesz csak rendet kell rakni meg forditani meg forditani meg forditani... :S

hát ez van

 

egyébként irtam még régebben célokról

kilót nem igazán meretk irni (de vhol a 80közelében vagyok) igazából 15kg-t szeretnék kb leadni, amit kell is... ez a 10-15kg az elmult egy év alatt jött rám... elmult egy év amióta vége lett a középsulinak... azóta egyetem van és nincs alakalmam annyit sportolni(leginkább semmit nem csinálok néha néha kis fittnes meg itthoni tornázás) igazából azt szeretném ha megint rám jönnének azok a nadrágok amiket végzős gimiskénthordtam... annak nagyon örülnék...  a régi judos verseny sulyom az meg már elérhetetlen határ :) na erről ennyit... majd ha sikerül végig csinálnom a diétát akkor fokozatosan számolok be arról hogy milyen ruhák jönnek rám :) hihihi meg ha lesz erőm akkor talán képeket is mellékelek majd :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://90nap.blog.hu/api/trackback/id/tr33172655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása