HTML

90napos

szokásos fogyókurás elhatározások :) most aztán tényleg nagyon lefogyok meg blabla... lássuk mi lesz belőle

Friss topikok

  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:56) 17. 18. nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) másodszori nekifutás 1.
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:55) új év, új fogadalom, új lap, első nap
  • Huszár József: Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A ... (2008.08.24. 18:54) utálom a szénhidrát napot
  • hejha: Azé elég lazán veszed ezeket a napokat... Hm, sok kis bűnözésből, lesz a nagy bűnözés... (2008.02.10. 16:35) elba.....ott gyümölcsnap 2.

Linkblog

2007.10.11. 07:34 daliamesa

:(

öööö

most nagyon szégyenllem magam... :(

igazából feladtam.... tegnap előtt szénhidrát nap volt, amikor össze vissza zabáltam minden féle szénhidrátot :( , tegnap gyümi nap volt, de megkivántam a kedvenc chilis csokimat... aztán este rohadt későn értem haza... és nagyon ki voltam készülve... ezért bevágtam egy brokkolis sajtos cisrkemellet (egyébként norbis kaja és ehető sőt finom :) , jah meg egyes kódu tehát nem is baj hogy ettem??))

ujra kezdem hétfőn... de most ki kell pihennem magam, az egyetemre kell figyelnem és nem folyton arra hogy mit eszek...

tehát hétfőn RE.

szoritsatok hogy akkor tovább legyen erőm

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://90nap.blog.hu/api/trackback/id/tr85193018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZizzMancs 2007.10.15. 17:49:31

szia én most akarom elkezdeni,nem tűnik nehéznek sztem te se add fel kezdd ujra:)Azért gratu az eddikiekértˇˇ
süti beállítások módosítása